29/02/2024

ESTEVE RENOVA EL CONSELL D’ADMINISTRACIÓ PER CONTINUAR IMPULSANT EL SEU CREIXEMENT ESTRATÈGIC

Jane Griffiths, Ewald Walgenbach, Wolfram von Braunschweig i Nick Bohn s'incorporen al Consell d'Administració d'Esteve Healthcare (ESTEVE).

Esteve Healthcare (ESTEVE) ha iniciat l'any 2024 amb un Consell d'Administració renovat, l'objectiu del qual és continuar impulsant la sostenibilitat i el creixement futur de la companyia. Aquests canvis es produeixen després de l'entrada de Lubea en l'accionariat el mes de setembre de 2023.

D'acord amb les pràctiques de bon govern, la nova composició del Consell no només fomenta la diversitat, sinó que també reuneix un grup divers d'experts. Reconegut pels seus èxits en l'expansió empresarial i en l'increment de valor tant per a l'organització com per a la societat, aquest consell es troba en una posició idònia per assumir un paper clau en la definició de la direcció estratègica d'ESTEVE i contribuir de manera activa al seu creixement. La consellera i els consellers que s'acaben d'anomenar són:

Jane Griffiths, que es va incorporar al Consell d'ESTEVE l'1 de gener, aporta més de 30 anys d'experiència inestimable en el sector sanitari. El lideratge de Griffiths s'estén a llocs anteriors en què va estar al càrrec de la direcció de la Federació Europea d'Indústries i Associacions Farmacèutiques i el Comitè Europeu de PhRMA, demostrant el seu compromís amb el lideratge femení i la sostenibilitat. Aquesta incorporació estratègica encaixa en l'aposta dʻESTEVE per un lideratge divers i experimentat.

Griffiths pren el relleu de Jesús Caínzos, qui deixa el Consell després d'anys de dedicada col·laboració. "Expressem la nostra gratitud a Jesús Caínzos pel seu permanent compromís amb ESTEVE; té tot el nostre reconeixement per les seves contribucions decisives i el seu exemplar treball", destaca Albert Esteve, president del Consell d'Administració. Jacques Tapiero, membre independent del Consell des de 2017, assumeix ara la funció clau de Conseller Coordinador.

Ewald Walgenbach, que va entrar a formar part del Consell el novembre de 2023, aporta una perspectiva única amb el seu doctorat en Genètica i Bioquímica per l'Institut Max Planck i la seva experiència com a consultor a BCG, centrada en el sector farmacèutic. La seva àmplia experiència de lideratge, que inclou un important càrrec a Bertelsmann i una participació a BC Partners, especialitzada en atenció sanitària, afegeix profunditat als seus llocs actuals en els consells d'Aenova i Springer Nature.

Wolfram von Braunschweig, es va incorporar al Consell l'octubre de 2023. Com a Managing Director de Lubea, compta amb molts anys d'experiència en la gestió d'inversions, a més de formació en banca corporativa i inversió. Va estudiar Econòmiques i Història a Heidelberg i Friburg i té un Màster en Administració d'Empreses per l'INSEAD de Fontainebleau.

Nick Bohn, també es va incorporar al Consell a l'octubre de 2023, és Managing Director de Lubea. La seva experiència en fusions i adquisicions europees a Roland Berger permet potenciar els seus amplis coneixements en inversions sanitàries. Té un Màster en Economia Quantitativa per la Universitat de St. Gallen i ha estudiat Econòmiques a Luneburg, Madrid i Seül.

Des de la redefinició del seu pla estratègic el 2018, ESTEVE ha ampliat amb habilitat el seu portafoli en àrees de medicina especialitzada, executant amb precisió el seu full de ruta estratègic. El 2023, i amb l'objectiu de fomentar un major creixement i facilitar l'expansió internacional, ESTEVE va anunciar una aliança estratègica amb Lubea, una empresa alemanya d'inversió privada. Lubea va adquirir una participació minoritària del 26% a ESTEVE, injectant capital a la companyia. Amb la nova composició del Consell d'Administració, l'empresa està preparada per continuar avançant cap al seu objectiu de convertir-se en una empresa internacional líder en àrees de medicina especialitzada.

Consulteu tots els detalls al nostre lloc web: https://www.esteve.com/global/about-us/corporate-governance